torstai 10. elokuuta 2017

Haaste: Puutarhaihmisen kiitollisuuspäiväkirja

Sain tämän haasteen  Kirstiltä, MUMMON PÄIVITYKSET blogista.
Kiitos Kirsti.



Olen kiitollinen kaikista kukista  eri vuoden aikoina.


Pihamme antaa meille niin paljon iloa.

Suloseni kanssa olemme saaneet kukkat istutettua niin että
keväästä syksyyn on aina joka penkeissä kukkivaa.

Lapsilla on myös tilaa leikkiä.

Kaiken värisistä kukista olen kiitollinen


Olen kiitollinen kun saamme yhdessä Suloseni kanssa pihalla touhuta.

ja ihmetellä

 Että aina vuodesta toiseen 

kukat heräävät kukkimaan.

Yksin ja

kaikki ahtaasti sovussa, väristä piittaamatta.

Kiitollisenan katselen aamusta pihalle.

 

Kun yhdet kuihtuu niin toiset rupeavat kukoistamaan


Kiitollinen kasvimaasta jotka antaa taas hyvän sadon.  




Minä en kasvata mitään, olen vain välikätenä.

Taivaan Isä  kasvun antaa.
Kiitos 
Elämä on ihmeellistä.
Tästä kaikesta olen kiitollinen.

En jatka haastetta.
Jos haluat niin ota se.

Kiitos kun jaksat katsoa kuviani.
Iloa kaikille.

4 kommenttia:

Kirsti kirjoitti...

Kiitos Sylvi ihanista kuvista ja siitä kun otit kopin haasteestani. Ihmetys ja kiitollisuus ovat, niin puutarhassa kuin luonnossakin, ne päällimmäiset tunteet. Sinun kuvasi teidän upeasta pihasta ovat aina sykähdyttävät. Tuo uskomaton väriloisto ja lajien paljous. Kaikesta näkee, että olette panostaneet kotinne ympäristöön. Luojahan se kasvun antaa, mutta tarvitaan siinä ihmisenkin apua. Sitä te olette Sulosesi kanssa antaneet. Hyvää viikonloppua teille molemmille.

sylvi kirjoitti...

Kiitos paljon Kirsti ♥ ihanista sanoistasi.

Sussi kirjoitti...

ihana postaus!

sylvi kirjoitti...

Sussi, kiitos paljon♥