tiistai 28. kesäkuuta 2022

Pionit pihassamme 28/6 2022.

 Meillä oli 30+ viikon verran Viimeyönä tuli ukkoskuuro ja satoikin oikein kunnolla. Onneksi olin sitonut pionit etteivät ihan katkeilleet. Aamulla otetut kuvat on vielä kukat painusksissa . Päivällä sitten nousivat ylös. Ei sitä kauaa jaksa tuota kuumuutta ihminen ja sama se on kukillakin. Sellaine 22+ on sopivan lämmintä ainakin minulle. Tulihan käytyä uimassa kun tytöntytöntytöt olivat meillä muutaman päivän.

































 Olen joskus kirjoitellut pionien nimet mutta nyt  on laiskuus vallannut minut.
Muutenkin laiska olen ollut postauksissa ja kommenteissa.

Ihania kukkaispäiviä ja muutenkin mukavaa kesää toivottelen sinulle, minulle ja kaikille.

4 kommenttia:

Kruunuvuokko kirjoitti...

Todella upeaa pionien kukintaa. Kuin paratiisissa.

Between kirjoitti...

Sinulla on niin paljon kauniita pioneja, että noista raaskii jo poimia muutaman maljakkoonkin.
Kesällä saa olla aurinkoista ja lämmintä, +30 päivä toisensa jälkeen on kyllä vähän liikaa.
Mukavaa kesän jatkoa sinulle!

sylvi kirjoitti...

Kruunuvuokko kiitos paljon- ♥

sylvi kirjoitti...

Between. kiitos.♥
Kyllä niitä on sisällekin ottaa.
Niinpä viikko riittää 30 asteess.
Kiitos samoin sinulle mukavaa kesän jatkoa.