torstai 23. marraskuuta 2017

Ystävää saattamassa.

Tiistai aamupäivällä lähdimme Taimi ystävän hautajaisiin.
Luonto oli kauneimmillaan.

Suloseni ajaessa otin auton ikkunasta  näitä kuvia.

Voiko enään olla kauniinpaa saattopäivää olla.

Kuika kaunista siellä taivaassa on, kun jo täällä maan päälläkin on näin kaunista.

Olen kuullut on kaupunki 
original  

Olen kuullut, on kaupunki tuolla
Yllä maan, päällä pilvien usvain
Luona välkkyväin taivasten rantain
Siellä kerran, ah, olla mä saan
Halleluja, mun lauluni raikuu
Halleluja, mä kaupunkiin kuljen
Vaikka jalkani uupuen vaipuu
Joka askel mun kotiin päin vie 




Olen kuullut, on maa ilman vaivaa,
Ilman kyyneltä, taistoa, huolta
Kipu, sairaus, tuskaa ei tuota
Siellä kerran, ah, olla mä saan
Halleluja, siel riemuita voimme
Halleluja, jo epäilys haihtui
Enää koskaan en horjuen kulje
Olen saapunut Jumalan luo 


Olen kuullut, on valkoinen puku
Ja on hohtavat kultaiset kruunut
Sekä autuas taivainen suku
Siellä kerran, ah, olla mä saan
Halleluja, nyt henkeni kiittää
Kun jo kuulla voin taivaisen laulun
Side katkee mi' maahan mut liittää
Tiedän, siellä jo pian olla saan 


Halleluja, nyt henkeni kiittää
Kun jo kuulla voin taivaisen laulun
Side katkee mi' maahan mut liittää
Tiedän, siellä jo pian olla saan  

Näiden kauniiden sinivaloisten kukkasten myötä saatoimme ystävämme Taimin, haudan lepoon, ylösnousemusta odottamaan.
 Joh.11:25
Jeesus sanoi; minä olen ylösnousemus
ja elämä, joka uskoo minuun saa elää vaikka kuoleekin...



Rauha hänen sielulle ja jätämme hänet Jeesuksen omana Isän Jumalan haltuun. 



9 kommenttia:

Kirsti kirjoitti...

Koskettavan kaunis postaus, hienoine kuvineen. Lohtua suruun ja siunausta elämänne.

ritva kirjoitti...

Oi miten kauniit maisema kuvat, osan otto Taimin omaisille rauha hänen sielulle:)

Minttuli kirjoitti...

Niin kaunista, kuvat ja teksti!
Osanottoni♥

Anneli A kirjoitti...

Osanottoni suuressa surussasi. Niin kauniit ja koskettavat kuvat.

Sesse kirjoitti...

Osanottoni!Niin kauniita kuvia! Täällä suli eiliset lumet samantien ja on sulaa ja pilvisen harmaata.

Päden paja kirjoitti...

Kauniit kuvat, osanotot ja voimia suruun kaikille läheisille♥

sylvi kirjoitti...

Kirsti ♥, Ritva♥, Minttuli♥, Anneli A.♥, Sesse♥, Päden paja♥. KIITOS PALJON <3

Between kirjoitti...

Osanottoni suruusi!
Todellakin, luonto laittautui kauneimmilleen saattopäiväksi.

sylvi kirjoitti...

Between kiitos paljon ♥